1) Bu kafes dövüşçüsü ciddi ceza almalı hatta lisansı iptal edilmeli. Hakemin müdahalesinden sonra ölümcül bir harekete devam etmek adam öldürmeye teşebbüstür.
2) Bu Türk dövüşçü Türkiye'yi ya da Türkleri falan temsil etmiyor. Kendi egosunu temsil ediyor. Türkiye'de böyle bir spor böyle bir müsabaka türü yok.
Bir de babam bana hep derdi, kavga dövüş yapıp karşıma gelme çok kızarım, kavga edersen de dayak yiyip hiç gelme bir de ben döverim.
Bir sonraki sefer aklını başına alıp daha iyi hazırlanır, ya da bu işi kendinden daha yetenekli Türklere bırakır.