FrknYLMZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Skechers üstüne tanımam. Son 1 senedir 3 ayakkabısını kullanıyorum yakın zamanda botunu da almayı düşünüyorum.
Cokdegil mi senede üç ayakkabı