Siyahdenizli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İzmirin durumu daha vahim ama pek konuşulmuyor
Yaşayan insan sayısı ile yerleşkelerin yaşı ve durumu göz önünde bulundurulduğunda İzmir 2. Planda kalmış olabilir