Hocam kız yurdu olduğu için titiz davranmaları normal ve güzel bence, fakat nazikçe uyarabilirlermiş. Yalnız sivil polisle olayın alakasını tam anlayamadım, onlar neden geldi ve neden siz onlara bağlı olarak arkadaşınızı içeri gönderdiniz?
Ilk basta geldiler sanıyorum ki yurt görevlileri çağırdı. Sanki kacak iş yapıyoruz. Sonrasında polisler yanımıza geldi neyin muhabbetini falan yapıyorsunuz dedi. Düşündüm tatsızlık çıkarsa kız etkilenmesin bu nedenle içeri gönderdim.