konuşacak, duracak, kız yurdu kapısının önü mü kaldı

kız arkadaş zaten sizin kız arkadaşınız akşama kadar nerde konuşmak isterseniz saatlerce konuşun hocam da, kız yurdu sonuçta, evin kapısının önü değil. apartman önü değil.
mesela 30 erkek o kapı önünde beraberce dursalar normal bi davranış olur mu bu, bu konuda ikaz edilseler yanlış mı olur