Hocam kız yurdu olduğu için titiz davranmaları normal ve güzel bence, fakat nazikçe uyarabilirlermiş. Yalnız sivil polisle olayın alakasını tam anlayamadım, onlar neden geldi ve neden siz onlara bağlı olarak arkadaşınızı içeri gönderdiniz?