Arkadaşlar herkese merhabalar. Bugün akşam saat 22 civarında kız arkadaşımı görmeye gittim kapının önüne çıkmasını istedim. Yurdun hala giriş çıkış saati devam ediyordu. Tam kapıda konuşurken kapının önünde konuşmayın biraz daha uzağa gidin ya da öğrencimizi bırakın içeri girsin dedi bayan bir güvenlik. Ben de uyuz oldum bırakmıyorum müsait bir zamanda bırakırım diye sert çıktım. Taksici bir abime de o arabayı ordan çek dediler terbiyesizce. O da haklı olarak nazikçe soyle dedi biraz sert cıktı.
Bunun üzerine biz biraz ilerledik ve orda konuşmaya başladık o sırada sivil bir polis ekibi geldi kızı içeri yolladim mecburen. Biz de çıktık gittik.
Sorum şu; Bunu yapmaya hakları var mı? Nasıl bir yol izlemem gerekir?