bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En güzel hizmetlerden birisi Maşallah .. Allah razı olsun
Allah cümlemizden razı olsun.🙏🏻

vbx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben samimi buldum.

Nacizane tavsiyem, sırf mama yerine marketlerde çorbalık tavuk ürünleri oluyor, hayvanlar bunları büyük zevkle yiyor, hem de oldukça ucuz 1-5 TL arası, hatta bazı marketler sırf hayvanlar için kgsi 1 tl'den dahi piliç ürünleri veriyor, bunları hayvanlar daha çok seviyor gibime geliyor benim.
Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim. Gerçekten çok iyi olucak ve maliyeti de az olacaktır.

akdeniz1976 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evimde 6 kedim 2 kuşum var,
Elimden geldiğince de sokak hayvanları için yardımlar yapıyorum.
Gruba üye olmak için başvuruyu yaptım.
Takipte kalacağım.
Hassasiyetiniz için teşekkürler hocam