Puma NRGY şu ana kadar giydiğim en konforlu en hafif ayakkabı. Kargo dağıtımı yaparken giyiyorum ayaklarım.icerisinde yüzüyor.
Arkadaşa katılıyorum. Bende puma nrgy comet giyiyorum. bez ayakkabı. yağmurda bunu üreten fabrikada ki motorların yağını üreten fabrikaya bile beddua edersiniz ama yağmur yoksa gayet süper bir ayakkabı. minicik bir yağmur bile yağsa önden suları fırfır atıyor.