emretanerc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tema güzelmiş hayırlı olsun
umiterdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Temanız gerçekten çok hoş. Başarılar dilerim, hayırlı olsun.
Logo yapılıyor. O da geldiğinde herşey güzel olacak. Destekleriniz ve geri dönüşleriniz için teşekkürler