Eskiden C diski D diski diye ayırırdık ya, sen de D diski gibi bir alan ayır dediğin gibi, eski dosyalarını orada tut. Tavsiyem ilk olarak Windows'u istediğin alana yükle, sonra Ubuntu'yu yanına kur bazen GRUB ayarlarında sıkıntı çıkıyor, onunla uğraşmamış olursun.
yazdığım şekilde yaptım hocam işlem tamam