Eskiden C diski D diski diye ayırırdık ya, sen de D diski gibi bir alan ayır dediğin gibi, eski dosyalarını orada tut. Tavsiyem ilk olarak Windows'u istediğin alana yükle, sonra Ubuntu'yu yanına kur bazen GRUB ayarlarında sıkıntı çıkıyor, onunla uğraşmamış olursun.