Peki tekmi hep cıktım bir tedirginlik var üstümde tek cıkmak zorundayım kimsenin benle gelecegine inanmıyorum . yaşagıdın sıkıntılar varmıydı maddi manevi
Tek çıktıklarımda var (güney amerika). genelde eşimle çıkıyoruz. Maddi olarak zaten planlıyorsun ve ona uymak zorunda kalıyorsun. Yemen içmen konaklaman dışında harcama olmuyor zaten(sağlık sorunları,gasp vs olmazsa- bana olmadı).
Gittiğin yerde zaten arkadaş buluyorsun

ben Şili'de Portekiz birini bulmuştum. Tarzanca anlaşarak gezmiştik.
Tek gezmekte oldukça keyifli olabiliyor. Gitmeden önce gideceğin yeri araştırmanda fayda var.
Kredi kartın yanında bulunsun ne olur ne olmaz.
Birini bulabiliyorsan senin için daha rahat olur tabi. En azından tedirgin olmazsın.