Hocam şahsen ben olsam girmem çünkü seo konusunda iyi değilim ve kelimenin aranma hacmi hem düşük hem de zorluğu yüksek. Tavsiyem en az 10K aranma hacmi ve 30 civarı zorluk olmasıdır. Seoda iyiyim derseniz 50ye kadar yolu var ama aranma hacmini yine yüksek tutmaya çalışın
Edit: Spyfu'ya fazla güvenmeyin alternatif kaynaklardan teyit edin. Kwfinder gibi. Spyfu da 30 görünen zorluk farklı bir çok kaynakta 50-60 görünüyor. Sadece reklamveren sayısına spyfudan bakardım ben.
Hocam şuana kadar spyfuda 45 civarını zor gördüm zorlukta

bu kelimenin reklam vereni iyi diye girmeyi düşünmüştüm. Aramaya devam ozaman. Birde alternatif olarak übbersuggest kullanıyordum. Var mıdır başka alternatifler.