Hocam kullanıcı açısından bakınca insanı sinir eden durum.
Bence atılan adım doğru, ancak film sitelerinin yaptığı gibi player'a tıklandığında açılacak şekilde ayarlayabilirseniz sorun olmaz diye tahmin ediyorum.