Türkiye'de olan hiç bir firmaya açıklarını bildirmeyin, diyecekleri ilk şey niye açığımı arıyorsun oluyor ve tehdit ediyorlar. Şirketlerin %99'u kibirli, beceriksiz, ahlaksız, yöneticileri bilgisiz. Görmemiş gibi davranın geçin, en iyisi bu. Patladıkları zaman akıllanırlar.