Facebookun microsoftun açığını bulup söyleseniz zorla size para verirler.
Güzel ülkem Türkiyem de bir firmaya güvenlik açığını buldum al kapat de ertesi günü sisteme izinsiz olarak girme bilişim sistemi hacklemek başlığıyla dava açarlar.
Tecrübeyle sabittir aynı hatayı bilindik bir firmaya daha önce yaptım para cezası aldım.
Tavsiye etmem