Arkadaşlar kafama takılan bir kaç soru var bu telif konusunda.

1- Telifsiz Müzik var mı?
2- Telifsiz Türkçe müzikleri nasıl bulurum?
3- Örneğin çok bilinen Gel Gör Beni Aşk Neyledi ilahisinin fon müziğini düşünelim.
Bu fon müziği telif hakkına sahip midir? Çünkü yıllardır gelen bilindik bir parça bu.
4- Telifli müziklerden dolayı kanal sıkıntıya girer mi?