delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satıcı arkadaşı tanımadan yorum yapmam doğru olmaz ama monitör işi iki ucu pisli değnektir. Zamanla gelebilen ölü piksel ve ısınınca kapanan monitörlerle çok karşılaştım. 200 lira çok uygun diye sorunlu demek yanlış olur
300tl den 200tl anlaştık. Şuan böyle diyince şüpheyd düştüm.