kenarlarına bak hocam acılma varmı yokmu caktırmadan azcık kenarlara bastır yumuşakmı sertmi diye yumaşaksa ekran hiç alma derim ölü pixsel oluşuyor ozm birde cercevenın ıle ekran arasına tırnagını koy gezdır acıklık olup olmadıgını daha ıyı anlarsınız