Meftun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone Turkiye ile degil, Global kesim ile iletisime gec. Yabancilar cok saldirgan olmuyor bu konuda.
Arkadaşa katılıyorum bende aynısını diyecektim açığı vermeden önce bi avukat arkadaşını bul bi sözleşme hazırlansın aranızda sonra açığı ver ödülünü al kardeşim ne demek almamak onu da git olmadı şehit ve gaziler vakfına bağışla bu açığı kötü niyetli insanlar bulsa şirkete ve insanlara milyonlarca lira zarar verebilirler.