iws adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde ban yok dayak var ne kadar çok kullanım o kadar dayak Hocam konu maxigeyik te haberin ola
Kardes o zaman bana 1 gbps portlu sunucu verin 700 mbps ye kadar kullaniyim. Dayaga raziyim 😁😁