Utkuunalist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet arka oda çok güzel ama dans etmek için uygun değil sanki oturuyor herkes
Haftasonu akşam 9-10 gibi gitmiştik pist baya kalabalıktı.Gittiğin saat veya tarihe göre değişebilir hocam