iyibirhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@kodgrafik; Hocam kamerayı biz tutarız , zahmet etmeyin.
Merhaba,
Elimize yapışmaz ya, ne olacak. Zaten bir kaç haftadır boştalar

Saygılarımızla.
www.uzmanproje.com