kodgrafik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Muhammet Bey,

Vekillerimizi tarafınıza gönderebiliriz. Yardımcı olsunlar sizlere.

Saygılarımızla.
www.uzmanproje.com

Kamerayı onlar mı tutucak?