Merhaba sen al torunun ödesin kampanyasıyla birlikte size bu hizmeti sadece sitemizde 150 tl ama size özel 5 tl den verebiliriz üstelik 50 yıl ödeme almadan 👌
Merhabalar ;
Haksız rekabetten dolayı sizlerden şikayetçiyiz.
Konu ilgili yerlere bildirilmiştir.
Şirket avukatlarımız , " TORUNUN ÖDE KAMPANYANIZ " için sizlere suç duyurusunda bulunmuşlardır.
Gereken desteği diğer firma sahibi arkadaşlardan da bekliyoruz.