Alalı 1 ay anca oldu. Daha taksitleri dahi bitmedi. Sıfır ayarında. Açık mavi renginde. Kaskosu yaptırıldı. Garantisi 2 yıl. Vodofone'den almıştık.
Birine acil para iadesi yapmak için satmam gerekiyor. Aşırı memnun olduğum ve çok sevdiğim bir telefondu.

Fiyat konusunda anlaşırız ancak bu telefona benzer bir telefon + ücret ile vermek istiyorum. Telefonuma benzemesi çok önemli, ailemin fark etmemesi için.
Instagram @autprog yazabilirseniz sevinirim.