Konu
R10 Haber forumu mu oldu?
05-10-2019, 10:56:30
#23
SRKNST
Kesinlikle katılıyorum ki buna katılmayacak kişi tanımıyorum. Bu tür konu açmalar "spam" olarak değerlendirilmeli diye düşünüyorum.