Birden fazla hesap kullanmak kural ihlali değil, Ancak ilerleyen günlerde kural ihlali yaparsan tüm hesapların kapanır ve google sana hizmet veremiyoruz başka hesap açma kardeşim tespit eder ve kapatırım.
Müşterinin hesaparına girmeni tavsiye etmem ilerde kurar ihlali yaparlar ise arada sende gidebilirsin.
ıp değiştirme, tarayıcı değiştirme, çerezleri silme, mac adresi değiştirme, kullanılmış hesaplar satın almak vs hiç birisi işe yaramıyor, Bi şekilde seni tespit edip banlıyorlar.
Google senin cpu kimliğine kadar tüm bilgilerini kayıt ediyor.
Ben 4-5 ay boyunca hiç iş yapamadım açtığım tüm hesapları kapadılar, Kullanılmış uygulama yüklü hesap alıyorum yine kapanıyordu, Ve en sonunda çözümü buldum, 2 aydır sorun yaşamıyorum.