Bu sorunun net cevabı yok aslında. Birden fazla hesap kullanan kişiler aynı tarayıcı üzerinden giriş yaptıklarını ve yakalanmadıklarını söylüyorlar. Ancak müşterilerinizin hesaplarını kendi bilgisayarınız üzerinden açarken farklı tarayıcı kullanmanızı farklı tarayıcıda özel sekme üzerinde açmanızı tavsiye ederim. Bu şekilde daha garanti olacaktır. Örneğin ben hem Opera Hem chrome kullanıyorum ve 2 hesaba giriş yapacağımda Opera mini özel sekme açarak giriş yapıyorum.