bu yüksek fiyatı hiç bir bilgi olmaksızın neden kabul etmeliyiz? Görülmemiş teknik demenizin sebebi kimseye göstermemiş olmanız mı? İkna edilmek için soruyorum !
Denemeden ve görmeden bilemezsiniz. Forumda yüzlerce gizli tekniği olan insanlardan alınan geri dönüşlere bakıp tekrardan konuma gelebilirsiniz. Ucuz etin yahnisi misali kendime güveniyorum bu yüzden fiyat böyle.