Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü siz iyi bir grafikersiniz, ben grafiker değilim sadece siteleri için görsel arayan birisiyim tabii o görselleri özgünleştiriyorum, daha önce psd dosyası olan şablona yerleştiriyorum (oraya oturacak mı diye kafamda kurgularım). Siz doğru olanı yapıyorsunuz aslında, işini sizin gibi yapan kişi kazanır
Hocam bana resmen yeni bir bakış açısı kattınız.
Bende kendimi kötülemeye yer arıyim anca.