AtamanDms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel söylediniz hocam. Zaten doğrusunu yaptığınızı düşünüyorum. Bende o göz yok sanırım. Ben illa oraya onu koyacam bir daha bakacam. Yoksa yok
1 broşür tasarlıyorum En az 40 içerik indirmişim. Masaüstünün yarısı dolu. Bu her zaman olmuş bir durumdur.
Çünkü siz iyi bir grafikersiniz, ben grafiker değilim sadece siteleri için görsel arayan birisiyim tabii o görselleri özgünleştiriyorum, daha önce psd dosyası olan şablona yerleştiriyorum (oraya oturacak mı diye kafamda kurgularım). Siz doğru olanı yapıyorsunuz aslında, işini sizin gibi yapan kişi kazanır