tanıdığım bir abi tehtid aldıgında karakola gittiğini söylemişti karşı tarafı evinden almışlar ne kadar doğru bilmiyorum sende karakola gidip anlat durumu süreci burayada yaz bizde öğrenmiş oluruz işleyişi sonuçta tüm günü bu psqolojiyle geçiremezsin