Tevfik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tevfik'lerin gücü adınaaaa...



Açıkçası ben kafamda tasarlıyorum buraya uygun olur diye, daha sonra indiriyorum Öncelikle kafamda oturtuyorum görseli
Çok güzel söylediniz hocam. Zaten doğrusunu yaptığınızı düşünüyorum. Bende o göz yok sanırım. Ben illa oraya onu koyacam bir daha bakacam. Yoksa yok
1 broşür tasarlıyorum En az 40 içerik indirmişim. Masaüstünün yarısı dolu. Bu her zaman olmuş bir durumdur.