Artık devlet bu tarz suçlarda çok uzun sürelerde karar veriyor. Yani umursamıyorlar. Savcılığa vermeniz gerekiyor yinede. Savcısına denk gelirseniz kazanırsınız. Ama hızlı olan bir durum değil belirtmek isterim. Çünkü benimde başıma geldi. Ben adamla barıştım 4 yıl sonra mahkemeye çıktık. Falan filan.