Bende de aynı sorun var.
Amcaoğlunun durumunu görene kadar sorun yaratıyordum ama onun ellerini görünce ben ses etmedim artık.
Kullandığı arabanın direksiyonu terden aşınıp 3-4 ayda bembeyaz oluyodu.
hele ki yazın elinden akan terle damla damla bildiğin çay bardağı doldururdu hiç abartmıyorum.
Trioid diye duymuştum sanki ama bende hiç araştırmadım. Yazın daha çok oluyor.
Dikkat ettim şuan da bile terli ellerim.