benim çocukluğumdan beri yaşadığım bir sorun ne kremler denedim çözümü yok en son çare botoks olduğunu söylediler ona da ben yanaşmadım. Sadece ellerim değil koltuk altı ayakta aynı şekilde ama driclor onlara yüzde 99 çözüm oluyor. Ellerde kullanmanın sakıncalı olduğunu okumuştum. Bu konuda daha fazla tecrübesi olan var ise takipteyim.