YapıNews adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam, öncelikle siteni de inceledim, çok hoşuma gitti, wordpress olmasına rağmen çok güzel duruyor, blog bölümü de gayet güzel
  • Blogtan alışverişe dönmek sıkıntılı oluyr menülere alışveriş diye bir link ekle oraya geçebilsin insanlar
  • Bence ürünü biraz daha eline alıp göster, biraz daha bilgi ver, niye bezden oluyor diğerleriyle farkı ne, daha mı sağlıklı? daha mı lezzetli vb., deneyip memnun kalanlar hemen sipariş verin, denemeyenler mutlaka denesin vb. gibi bir konuya bağla bence
  • yaş olarak bahsettiğin gibi etkisi olabilir
  • bence önlüğü değiştir, şenpiliç olmasın, düz tek renk reklamsız varsa olabilir veya giyme
Çok teşekkürler. Yazı ve konuşmam gerçekten olmadı. Yaş bakımından önyargı olacağı için başkasınamı çektirsem diye düşünüyorum. Kıyafet konusunda Yörenizden yazılı bir kıyafet bastırıp giymeyi düşünüyorum.