Hiç yoktan 2 beraberlik çıktı. Aslında 1 galibiyet 2 beraberlik çıkacaktı Beşiktaş son dakikada gol yedi Başakşehir de ona keza son dakikada gol yiyince 2 beraberlik 2 mağlubiyet aldık (Gs dahil) ülke puanı için galibiyetler almamız şart aksi takdirde ön eleme oynayacağız Şampiyonlar ligine katılım için.