Kusura bakmayın bilmediğim ve youtube ilk defa girdiğim için soruyorum. Bu uyarı hesabımdan gidecekmi ? Video tekrardan yayına girecek mi ? Birde önce video yayına girdi 1 saat sonra fılan tekrar uyarı alarak kaldırıldı. Burada "itirazın onaylandı" demesi negatif anlamda o zaman doğrumu ?
3 ihtar alındıgında kanalın kapatılıyordu en son güncellemeden beri ihtar almadım ama 3 ihtar + 1 uyarı sistemi gelmişti sanırım bu +1 yani uyarıydı