Nums adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Senin tezi baskasi yazarsa senden nasil verim alinacak .
kopyala yapıtşır olmadığı sürece yüksek lisans tezi çok önemli değil. okumuyorlar zaten savunduğun şeyin çok bir önemi kalmıyor.

Doktora tezi önemli o konuda bayağı çalışma yapması gerekiyor yüksek lisansı çok önemsemeyin.