MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maaş yazında , itaatkarlar ne alıyor bilsinler
Maas Yok İki öğün yemek bide tam akbil. Hasta olma hakkınız olmadığı için sgk da yok