Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
satacağınız site 1 yılı doldurmadıysa yeni site kategorisinde şablona uygun konu açmalısınız; https://www.r10.net/yeni-site/

eğer 1 yılı geçtiyse normal site satış kategorisinde şablona uygun konu açmalısınız.; https://www.r10.net/site-satisi/

domainlerinizi teklif usulü v.s olarak satabilirsiniz; https://www.r10.net/teklif-usulu-amp...tli-domainler/

veya açık arttırma ile de satabilirsiniz; https://www.r10.net/acik-arttirma-il...lan-domainler/

size tavsiyem benim yaptığım gibi alıntılayıp cevap yazarsanız kişiye bildirim gider ve yeni mesajınızdan haberdar olur.


Teşekkür ederim