Öncelikle web sitesi, yazılım, kodlama işinden anlamıyorum. Yardımcı olacak arkadaş varsa açıklayıcı cevaplar verirse memnun olurum.
Çalıştığım firmanın web sitesini aktif şekilde kullanıma başlayacağız. Bir kaç firmayla görüştüğümde bana paket fiyatları verip duruyorlar. Halbuki hali hazırda domain ve host bulunuyor.
Sadece kullanabileceğimiz, basit arayüzü olan bir admin paneli ve tasarımını kendimiz revize edebileceğimiz bir web sitesi tasarımı (hazır da olur) istiyoruz.
Bize sürekli olarak firmalar tarafından diretilen bazı özellikler sayıyorlar.
Halbuki bize yetecek kadar özellikler mevcut diye biliyorum.
Sitede şuan plesk yönetim paneli var. Site veritabanına ulaşılamıyor diye hata veriyor.
Yardımcı olabilecek arkadaşlar özelden yazabilirse memnun olurum.