Benim de teknem var hep merak ettiğim bir konuydu bu araştırmamıştım. Yılda 2 kez bayrak değiştiriyorum, sahil güvenlik hiç bir şekilde solmuş ve yırtılmış bayrak kabul etmiyor, bende bayrağımı ne yakabilirim ne çöpe atabilirim, eskiyenleri teknenin torpidosunda katlayıp saklarım yıllardır. İlçede yaşadığım için bende kaymakamlığa teslim edeyim, teşekkürler bilgilendirici link için.