Ya da küllerinden yeniden doğdurulur?
Bir tane koca bina boyutunda ve birkaç tane artık solmakta olan bayraklar var. Çöpe atılmaz da ne şekilde yok edilir bilen var mı?
Veya bayrak üreticileri falan değerlendiriyor mu? Elbise dolapları da aklıma geldi, belediyeler eğer toplayıp değerlendiriyorsa vs. bilgisi olan varmı?
(Yönetmelik varmış: İlçelerde kaymakamlıklara teslim edilmeliymiş.
http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx...urceXmlSearch= )