MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zeytinyağını küçük şişelere koyabilirsen yurt dışına satılır .
Tabi 100 kişi topluyoruz , ekonomiyi biz düzeltecegiz , inş , belki 😃
1 lt 2 lt pet siselerde kargo olayi biraz sikinti oluyo maliyet acisindan ama 1er lt lik 5 1 yerde olursa sikinti olmaz is olursa onunda bi caresini buluruz insallah. Elimizde yag mevcut



MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balık tutmayı öğretiyorum ben , hepimizin hedefi para kazanmak , az çapa ile yüksek kazançlar olabilir, elin hindistanlisi yapıyor, bizim neyimiz eksik ,yolumuz uzun, gençliğimiz var, değerlendirelim bunları
Aynen hocam yaşımız gencken calisalim elden ayaktan kesildikten sonra keske demeyelim



MaveraHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Balık tutmayı öğretiyorum ben , hepimizin hedefi para kazanmak , az çapa ile yüksek kazançlar olabilir, elin hindistanlisi yapıyor, bizim neyimiz eksik ,yolumuz uzun, gençliğimiz var, değerlendirelim bunları
Aynen hocam yaşımız gencken calisalim elden ayaktan kesildikten sonra keske demeyelim