Ekon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk müşteriniz ben olurum 3-4 hesap 20 den fazla uygulama var yorum alacak kimse yok sürekli müşteriniz olurum hatta
Arkadaşları topluyayım İş alımlarına başlayacağız. Teşekkürler desteğiniz için.

Alım devam ediyor....



Alım Devam etmektedir Katılıyorum yazmanız Yeterli.