TesbihinOlsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanliz hocam tesbih isi yapmiyoruz suan zeytinyagi isindeyim kabul ederseniz katilmak isterim
Zeytinyağını küçük şişelere koyabilirsen yurt dışına satılır .
Tabi 100 kişi topluyoruz , ekonomiyi biz düzeltecegiz , inş , belki 😃